Hyundai intentioneaza ca in noul an sa se pozitioneze drept un « game changer » si promite numai putin de 11 masini electrice pana in 2025.
Viitorul electric (si) la Hyundai. Pentru majoritatea constructorilor de automobile viitorul este fara indoiala plasat sub semnul electricului. Este si cazul pentru Volkswagen cu noua sa ID.3 dar si pentru Honda cu noua sa Honda e, fara sa uitam de Peugeot si a sa e-208. Hyundai nu face exceptie de la regula, si-a anuntat deja ambitiile.
Astfel, cu ocazia ceremoniei dedicate Noului An la Seoul, Hyundai a tinut sa revina asupra prioritatilor sale tehnologice in urmatorii ani. Obiectivul Hyundai este acela de a pozitiona drept un « game changer », adica un constructor capabil sa fixeze regulile pe piata. Doar atat.
Pentru constructor, noul plan vizeaza asigurarea leadership-ului Hyundai in domeniul masinilor electrice dar si in expansiunea ecosistemului industriei de hidrogen, fara sa uitam de dezvoltarea progresiva a activitatilor sale privitoare la serviciile de mobilitate. Sa ne amintim ca Hyundai a lansat recent un procedeu surprinzator de incarcare electrica de tipul « vehicle-to-vehicle ». Drept urmare, pana in 2025, Hyundai intentioneaza sa propuna un total de 44 de modele electrificate din care 11 vor fi 100% electrice. O piata electrica pe care Hyundai este deja activ si in 2021 ar putea veni cu un nou model al carui obiectiv este acela de a fi principalul concurent pentru Tesla Model 3.
Grupul Hyundai are in vedere in egala masura accelerarea dezvoltarii vechiculelor autonome odata cu punerea in functiune a unei platforme dedicate pana in 2022. Hyundai a anuntat recent ca a investit 52 de miliarde de dolari in dezvoltarea masinilor sale electrice si intentioneaza sa vanda peste 560 000 de modele electrice pana in 2025.