In luna martie editia cu numarul 14 a IT Partners va gazdui si mai multi vizitatori si expozanti. Formula evenimentului inoveaza in mai multe puncte ceea ce le va permite expozantilor sa beneficieze de mai multi vizitatori.
Creat in 2006, salonul IT Partners s-a bucurat de succes pe an ce trece, a evoluat in fiecare an avand trei scopuri principale: o evolutie constanta a numarului vizitatorilor si expozantilor, dorinta de a fi o vitrina reprezentativa a diferitelor oferte din domeniu de pe piata si scoaterea in evidenta a principalelor produse in tendinte din domeniu. Editia cu numarul 14 a evenimentului BtoB care va avea loc pe data de 13-14 martie la Disneyland Paris nu va face exceptie de la regula, poate doar in termeni de frecventare, se asteapta mult mai multi vizitatori decat in editiile precedente. Organizatorii au anticipat o prezenta efectiva de aproximativ 7000 de persoane. Cu o populatie atat de numeroasa se impune reamenajarea salonului care era deja necesara in 2018 si este cu atat mai mult justificata in acest an.
240 de expozanti si 7000 de vizitatori asteptati in acest an. salonul va dispune de 12 000 – 12 5000 mp, o suprafata care va primi in jur de 240 de expozanti spre deosebire de 210 expozanti in 2018. Cei mai cunoscuti expozanti si-au stabilit deja dimensiunea standurilor, unul sau doi din ei chiar a redus dimensiunea acestora. Un spatiu de inovare de 400 mp a fost in egala masura prevazut pentru a scoate in evidenta unele tehnologii mai moderne, inovative.
Un sfert din acest spatiu va fi rezervat IoT si un alt sfert audiovizualului. Ultimul sfert de spatiu va gazdui o animatie oferita de catre o agentie specializata in actorii distributiei. Spatiul VIP prezent deja de cateva editii evolueaza si el intr-un mod favorabil.