In timp ce granitele Statelor Unite ale Americii raman inca inchise pentru turistii straini, Brand USA este activa din luna martie pentru a mentine flacara intre francezi, alti europeni si tara unchiului Sam.
Autoritatile spera ca anul acesta numerosi vor fi cei care isi vor dori sa circule in America, in ciuda pandemiei cu coronavirus, care inca se incapateneaza sa ramana. SUA spera ca printre primii turisti veniti sa se numere francezii. Acestea sunt cuvintele lui Jackie Ennis, vice-presedinte Brand USA, care are sarcina de a se ocupa de dezvoltarea internationala BtoB. Echipa organsimului de promovare turistica a Statelor Unite ale Americii a reusit sa isi pastreze optimismul in ciuda numeroaselor probleme intampinate, in timp ce granitele Americii raman inca inchise pentru turisti din cauza pandemiei cu coronavirus, in special pentru europeni.
Insa, Brand USA nu a ramas cu bratele incrucisate, a inceput sa isi formeze agentii de turism pentru a fi foarte bine pregatiti atunci cand va fi nevoie. Au format peste 600 de agenti de turism din luna martie prin intermediul programului USA Discovery Program. Webinarii numeroase, videoconferinte, teste numeroase cu scopul ca aceasta repornire a turismului sa aiba loc in cele mai bune conditii cu ptuinta.
Inca nu s-a luat nicio decizie oficiala cu privire la redeschiderea granitelor pentru turistii europeni si posibilitatea acestora de a calatori in America in aceasta vara. Insa, Brand USA are pregatit un plan de relansare a turismului, tinand cont de masurile de securitate impuse de aceasta criza sanitara fara precedent. Numerosi sunt turistii nelinistiti la ideea de a calatori in urmatoarele 12 luni cel putin. Dar, in egala masura, au nevoie de evadare, mai ales daca au copii si sunt nevoiti sa jongleze intre munca de acasa si scoala online.